24 Ağustos 2013 Cumartesi

PİETA


                                                                                                                                                                                                                                                                   Oğlum REŞO’ya


O günden beri
ağustos
ağu
kapkara bir ağu

Hayır Allah’ım sana kızmıyorum haşa
senin yerinde kim olsaydı bencil davranırdı
güzel kokan ölüyken bile böylesine
ölüyken bile böylesine güzel bakan
bir oğuldan bahsediyoruz netice itibariyle
tek avuntum bu koskoca yalnızlıkta
ölmeden önce en sevdiği yemeği yemiş olması
tek avuntum diyorum Allah’ım tek avuntum beni anla

O günden beri
sığamıyor açık kalmış gözleri
rüyalarıma

Oğluşum
dün gece rüyamda görmedim seni
iyi misin?



                                                                                                   Bozkır
                                                                                                  Ağustos 2013