29 Nisan 2013 Pazartesi

sınır likit metre küp


taşıdığım bulutları alnımın en görünmez yerlerinde toparlayıp

yine o küpten içeri adımladım.

üç beş ironi fırlatıp, sınır likitten dibe dalıp, döngüme tampon kutsadım.

tahta masanın kenarına çarpan, bakan uçlarımın kalıntılarını anılayıp, kopardım.

ben kalmasın..

uçuşan erkekliği halisünojen likit ateşlerde yakalayıp, tünediğim sehpanın ucuna közledim.

kararsız kaçınmalara türlü baharatlar ikram verip, tütsüledim.
kalsın..

ısrarla haykıran kör kalabalığa pustum. kustum.

zikzak çizen halıyı üçüncü gözümden ettim.

ettim..

kabaran kadınlığı atmosferin dumanında soluyup, tutsaklayıp, sustum.

sığınıp, kendime kaçındım

koyu yeşil koltuğun yamacına sırtımı yasladım, yaslandım.

dış kapının demir tutacağına astığım fısıltımı aldım, sırladım.

sırdım..

yine o küpten içeri damladım.

döngüme tampon yapıp, kutsandım.

ana rahmimde kıvrılıp, mırıltılarla efsunlandım.

büyüdüm..

parmak uçlarımı yedim.

ben kalsın..


üç ton kara




                              
                                                                           Rudolf Lendel