14 Eylül 2012 Cuma

SES VE SÖZ


Beste: Acı Yeşil








enkaz kaldırma çalışmaları



şehrin yağmur yağan tarafında kaldım hep

izini bırak omzuma, orada toplansın bütün sular

kıvrılmış bir bahçe hortumu nasıl sabırsızsa akmak için

öylece bekliyorum sana doya doya akmayı

yerin hazır göğsümde, adımlarım heveskâr

denize yorgun gözlerim ve üç numara tıraşımla

senin için saklıyorum yanaşamadığım kıyıları


erozyon artığı karanlık bir dağdan geldim sana

çatısı rüzgârda uçmuş bir köy kahvesinden

içimde ayağını sürüyerek gezinen hamidiye alayları

uçarken kanadını yangına kaptıran turnalar

toprağın altına gömdüm de geldim uykularımı

seninle kalkmak için gözleri tuzdan açılmayan sabahlara

çentmek için akşamın zifir bulaşmış derisini

şu kalbin havasını nefesinle almak için


boş bıraktım bu şehirdeki yerini

sürtündüğün duvarları, ev içlerini, açılmayan kapıları

üzümün çıkardığı sesi, şövalyesi düşmüş parmağı

peşinde denizi dolaştırdığın kitabevlerini

uçuruma genişleyen yatay gökdelenleri boş bıraktım

bir balık yemiyim artık oltanın ucunda

gecenin ucunda körelmiş bir ışık

ekmek kırıntıları doldurdum ceplerime


sen bir düğmesin, ben bir ilik

yağmur yağsın da, kavuşmayalım birbirimize


Kahverengi