11 Ağustos 2011 Perşembe




De  Ki: U M U T



Tanrı Şeftali verir ama kabuğunu soymaz, hem niye kabuğu soyulur ki o güzelim meyvanın ? Güneşi, sıcaklığını yudumlamış bir Şeftali ısırıldığı zaman , güneşi ısırır gibi olur insan.
"Biletin hazır dostum!"
- nereye?
"bilmem."
Dünyalı Nakkaş Candostun öğüdü geldi aklıma :
“Bu gibi durumlarda içine dön ve kapıyı kapat ".
Kim yarattı bu kimyasallrı? 3 x , 2 x , 1 x , gece, sabah ..sayı çarpı sıfır = sıfır.
Sıfır / Sayı :sonsuzluk
renkli çocuk oynacağı sanki tüm bu kutular !
Bazen beynimin bir sofra gibi kainata yayıldığını hissediyorum, "acı insanı büyütür " diye eski sözler unutuldu.
Tek ayak üstünde gölgeler diyorum: Hür.
dinler misin?
gölgeler diyorum, bugünün herhangi bir günden daha sıcak olmasından yakınıyor(lar). Hür. ama neden?
sen yine ver biletimi. Hür.
belki uğrarım sana "geçerken".
dedim.
ardından uyuandım:
odamın içi gibi"aklımdaki tüm düşünceler de berraktı", o an.
uzandım Pencereyi araladım.
Güneş Parlıyordu.
Hava temizdi ( Ayna : eğilin ve seyredin lütfen +sizi görüyorüm) gece boyunca rüzgar esmişti.
Artık eskisi gibi gece boyunca rüzgar esmiyor. Hür.
eskiden Anlamak da kolaydı.
Anlamak kolaydı çünkü "herşeyin bir anlamı vardı" ve gizli olan ne varsa orta yerde güneşleniyordu.
Pencereyi açık bırakıyorum: Tüm bu berraklık yüreğinize vursun diye.
beni mi sordunuz?
sadece görebildiğim şeylerden oluştırduğum bir güvenlik çemberi gibiyidi.. düşlerim
kendimi "iyi" hissedebilmek için.
tüm güzelliklerin merkezinde siz
çevresinde ellerim, hücrelerim dolansın diyorum .
korkmayın bu sizin kendi çemberiniz,
üstelik ben çizmedim Acem Aşiran Ayna dostu, Akik ve Kehribar dostu bir Ressam çizdi.
tek farkla: Benim Rüyamda ; sizler için:
"Büyüklüğü değişkendir dostum, dışında kalanlar korkuttuğu için görmezden geliyorlar" .
Oysa hayat alt alta maddelerin yazılı olduğu bir kağıt değil, diye HAYKIRIDIM.
TAM  O AN: TANRI şeftaliyi uzattı: " Tanrı kabuğunu senin için soydu" dedi bir Melek (duydum o sesini).
Tanrı bana sormadan yarattı beni, itiraz edemem !
değişen gidişatlar hakkında bir fikrim olsaydı alnından öpmezdim Tanrının. Hür.
Tanrıların ittiği
umut artığı bulma telaşı
içimdeki çocuk ağlıyor. hür.
ikimizden biri Ateş olmalı
biri yanmalı
ama unutma
birimiz yem olacak.
Şimdi aşığım: bir o kadar yaralı..
bu bir veda değil,
Şimdi aşığım . gece vakti , durmadan pencereme, yalnızlığıma vuran yağmura aşığım. hür.
sen ise içindeki çocuğa aşıktın.
uzat elini..
uzaklar görndü yine. hür.
unutma Zaman bizimle oynayan dama taşı süren bir çocuktur, dedim, ama henüz devrilmedim.
Söz veriyorum,
çalkantılı bir gecede ,
Sır vermeyen sayısız yalnızlığını konuk edeceğim tekrar yüreğime
kırık dökük pencereleri yenilemeye gidiyorum biliyorsun.
"iç dökmeler çok basit formüllerle çözüme kavuşur , zorluklar seni yanıltmasın" dediğini unutmayacağım asla.
Ayna Usatasının Candostu,
YILLAR
YOLLAR
Ömrümü törpüleyen kaotik bir yangınmış ..Kavradım.




Amberli Kahve


                                                                    Kuzgun Acar